Ursäkta...

Den här sidan finns tyvärr inte på svenska.

Stanna kvar på sidan | Gå till en relaterad sida på svenska

Eva-Lotta Rosenqvist forlader Nordea

Pressemeddelelse | 28-01-2016 08:30

Group Compliance Officer Eva-Lotta Rosenqvist har besluttet at forlade Nordea.

- Arbejdet med at forbedre vores compliance-setup i Nordea har højeste prioritet, og Eva-Lotta Rosenqvist har i de seneste måneder i sin rolle som Group Compliance Officer lagt fundamentet for de nødvendige forbedringer på området. Vi har imidlertid forskellige opfattelser af de næste skridt i vores compliance-strategi, og det har ført til Eva-Lottas beslutning om at forlade Nordea, siger koncernchef Casper von Koskull og tilføjer:

- Eva-Lotta har i de 18 år, hun har været i Nordea, bidraget betydeligt til udviklingen af banken og har været en meget dygtig og værdsat leder. Jeg vil gerne takke hende for hendes indsats og ønsker hende alt det bedste fremover.

Eva-Lotta Rosenqvist fortsætter i sin nuværende rolle indtil videre. Rekrutteringen af en ny Group Compliance Officer er sat i gang.

Yderligere information:
Claus Christensen, leder af Group Communications, +45 25 24 89 93

Informationen indeholdt i denne pressemeddelelse er i overensstemmelse med det, som Nordea er pålagt at offentliggøre i henhold til den svenske lov om handel med finansielle instrumenter (1991:980) og/eller den svenske lov om værdipapirmarkeder (2007:528).