Ursäkta...

Den här sidan finns tyvärr inte på svenska.

Stanna kvar på sidan | Gå till en relaterad sida på svenska

Invitasjon til en presentasjon av Shipping, Offshore & Oil Services

| 02-02-2012 14:00

Mandag 13. februar presenterer Nordea sin Shipping, Offshore & Oil Services Division for analytikere og næringslivsjournalister. Presentasjonen vil også omfatte en oppdatering av utviklingen innenfor området og markedsutsikter.

Arrangementet holdes på Nordeas svenske hovedkontor i Smålandsgatan 17 i Stockholm fra kl.11.00 til kl.12.00 CET og kan også følges på www.nordea.com.

Påmelding på e-post til Carolina Brikho, Nordea Investor Relations, Carolina.brikho [at] nordea.com (Carolina[dot]brikho[at]nordea[dot]com).

For mer informasjon:
Rodney Alfvén, leder av Investor Relations, +46 72 235 05 15
Thomas Sevang, informasjonssjef i Norge, 926 01756

Nordeas visjon er å være en Great European Bank, anerkjent for sine medarbeidere som skaper betydelig verdi for kunder og aksjonærer. Vi gjør det mulig for kundene å nå sine mål ved å tilby et vidt spekter av produkter, tjenester og løsninger innenfor bank, kapitalforvaltning og forsikring. Nordea har rundt 11 millioner kunder, rundt 1.400 salgskontorer og er blant de ti største fullservice bankene i Europa målt etter markedsverdi. Nordea-aksjen er notert på NASDAQ OMX Nordic Exchange i Stockholm, Helsinki og København.

www.nordea.com