Beklager...

Siden findes desværre ikke på dansk

Bliv på siden | Fortsæt til en relateret side på dansk

Nordea legger frem resultat for 1. kvartal 2014 tirsdag 29. april

Børsmelding | 10-04-2014 10:35

Rapporten vil bli offentliggjort rundt kl. 07.00 CET.

Pressekonferanse
Tid: 09.00 CET
Sted: Regeringsgatan 59, Stockholm

Konsernsjef Christian Clausen presenterer resultatene.
Presentasjonen, som holdes på engelsk, kan følges direkte på www.nordea.com der du også vil finne presentasjonsmaterialet. Etter presentasjonen svarer Torsten Hagen Jørgensen, Group CFO, og Ari Kaperi, Group CRO, på spørsmål. Denne delen kan følges som webcast.

Internasjonal telefonkonferanse for analytikere
Tid: 14.30 CET
For å delta ringer du +44 (0)20 3427 1924 og bekrefter med kode 5621611# senest ti minutter før start (14.20 CET).
Christian Clausen, konsernsjef, Torsten Hagen Jørgensen, Group CFO, Ari Kaperi, Group CRO, og Rodney Alfvén, leder av Investor Relations, deltar. Etter en kort presentasjon fra ledelsen følger en mer detaljert del med spørsmål og svar.
Et opptak av telefonkonferansen vil bli lagt ut på www.nordea.com etter konferansen. Et opptak vil også være tilgjengelig på telefon +44 (0)20 3427 0598, kode 5621611# frem til og med 6. mai.

Presentasjon for analytikere og investorer i London 30. april
Tid: 12.30 lokal tid
Sted: City Place House, 55 Basinghall Street, 8th floor, EC2V 5NB London

Christian Clausen, konsernsjef, Torsten Hagen Jørgensen, Group CFO, Ari Kaperi, Group CRO, Rodney Alfvén, leder av Investor Relations, Andreas Larsson, Senior IR Officer og Emma Nilsson, IR Officer, deltar. Presentasjonen med spørsmål og svar forventes å vare i rundt én time. Det vil bli servert lunsj.
For å delta vennligst kontakt: Marie Ealding i Nordea Markets på e-post: marie.ealding [at] nordea.com (marie[dot]ealding[at]nordea[dot]com)

Rapport på engelsk og svensk
Fra og med dette kvartalet vil hele kvartalsrapporten kun bli publisert på engelsk og svensk. Pressemeldingen vil bli publisert på dansk, engelsk, finsk, norsk og svensk med rapporten på engelsk eller svensk som vedlegg.

For mer informasjon:
Rodney Alfvén, leder av Investor Relations, +46 8 614 7880