Sorry...

This page does not exist in your language. You will be taken to a related page.

Stay on this page | Continue

Eva-Lotta Rosenqvist forlater Nordea

Pressemelding | 28-01-2016 08:30

Group compliance officer Eva-Lotta Rosenqvist har bestemt seg for å forlate Nordea.

-   Arbeidet med å bli enda bedre på compliance i Nordea har høyeste prioritet. Eva-Lotta Rosenqvist har i sin rolle som group compliance officer de siste månedene lagt grunnlaget for de nødvendige forbedringene på dette området. Vi har imidlertid forskjellige syn på de neste stegene i vår strategi på dette området. Det har ført til at hun har besluttet å forlate Nordea, sier konsernsjef Casper von Koskull, som fortsetter:

-   Eva-Lotta har gjennom sine 18 år i Nordea bidratt betydelig til utviklingen av banken og har vært en svært kompetent og godt likt leder. Jeg takker henne for innsatsen og ønsker henne lykke til videre.

Eva-Lotta Rosenqvist fortsetter i sin nåværende rolle inntil videre. Arbeidet med å finne en ny group compliance officer har startet.

For mer informasjon:
Claus Christensen, leder av Group Communications, +45 25 24 89 93

Informasjonen i denne pressemeldingen er i overensstemmelse med svensk lov (1991:980) om handel med finansielle instrumenter og/eller svensk lov (2007:528) om verdipapirmarkedet.