Sorry...

This page does not exist in your language. You will be taken to a related page.

Stay on this page | Continue

Paul Bari utnevnes til Group CIO og leder av Group Technology

Pressemelding | 23-03-2018 10:15

1. april 2018 utnevnes Paul Bari til Group CIO og leder av Group Technology i Nordea. Paul kom til Nordea i februar 2017 fra en stilling som Global Head of Technology Delivery hos Standard Chartered Bank, Singapore. Paul har hatt flere lederstillinger i Standard Chartered Bank, Barclays Capital og Commonwealth Bank of Australia.

I sine mange roller har Paul blant annet ledet globale teknologiteam, vært ansvarlig for utvikling av kjerneteknologi, samarbeidet med reguleringsmyndigheter og ledet flere risikokomiteer.

Paul skal rapportere til Torsten Hagen Jørgensen, visekonsernsjef og leder av Group Corporate Centre, og sitte i ledergruppen i Group COO.

- Etter å ha jobbet noen måneder som fungerende leder av Group Technology har Paul vist at han er den rette personen til jobben. Paul har bred erfaring innen IT-, service- og leverandørtjenester og drift og leveranse innen globale finanstjenester. Med Paul i ledelsen er jeg sikker på at vi vil kunne levere avanserte tekniske løsninger til kunder og kollegaer, sier Torsten Hagen Jørgensen, visekonsernsjef og leder av Group Corporate Centre.

For mer informasjon:
Synne Ekrem, +47 997 67 996