Sorry...

This page does not exist in your language. You will be taken to a related page.

Stay on this page | Continue

Nordea Bank Abps finansielle rapportering i 2020

Børsmelding | 21-10-2019 09:00

Nordea Bank Abp – Børsmelding– Finansiell kalender

Nordea Bank Abp vil publisere følgende finansielle rapporter i 2019:

• Resultatet for 4. kvartal og årsresultatet for 2019, 6. februar 2020
• Resultatet for 1. kvartal 2020, 29. april 2020
• Resultatet for 2. kvartal og halvårsresultat 2020, 17. juli 2020
• Resultatet for 3. kvartal og januar–september 2020, 23. oktober 2020

Årsrapporten og kapital- og risikostyringsrapporten for 2019 vil publiseres på Nordeas nettside (www.nordea.com) i uke 9, 2020.

Generalforsamlingen i Nordea Bank Abp arrangeres i Helsinki den 25. mars 2020 kl. 13.00 EET.

Registreringsdagen for mulige utbyttebetalinger er 27. mars 2020. Den første mulige datoen for utbyttebetaling er 3. april 2020.

Nordeas stilleperiode starter 5. virkedag etter at det finansielle kvartalet er avsluttet og frem til neste finansielle rapport er publisert. Følgende er stilleperioder i 2020: 9. januar–5. februar for Q4 og årsresultatet 2019, 7.–28. april for Q1 2020, 7.–16. juli for Q2 2020 og 7.–22. oktober for Q3 2020

For mer informasjon:
Rodney Alfvén, leder av Investor Relations, +46 72 235 05 15
Synne Ekrem, kommunikasjonssjef i Norge, +47 997 67 996

Informasjonen i denne børsmeldingen ble offentliggjort av kontaktpersonene over kl 09.00 CET 21. oktober 2019.

Vi bygger sterke og nære relasjoner gjennom vårt engasjement for kundene og samfunnet. Vi hjelper kundene våre med å nå mål og virkeliggjøre drømmer gjennom å tilby relevante finansielle løsninger. Vi er en av de største bankene i Norden målt etter markedsverdi med rundt 10 millioner kunder. Nordea-aksjen er notert på Nasdaq Helsinki, Nasdaq Copenhagen og Nasdaq Stockholm. Les mer om oss på nordea.com.