Beklager...

Siden findes desværre ikke på dansk

Bliv på siden | Fortsæt til en relateret side på dansk

Nordea lanserer ny mobilbank

Pressemelding | 25-02-2020 13:00

Basert på kundenes behov, tilbakemeldinger og ønsker har vi utformet en helt ny mobilbank som vil gi kundene bedre og enklere banktjenester.

Den nye mobilbanken er bygd på samme mobilbankplattform i alle de nordiske landene. Dette gjør det enkelt å lansere nye og bedre banktjenester og rulle de ut raskt i alle land.
– Dette gir oss et tydelig konkurransefortrinn ved at vi kan øke takten betraktelig på å lansere nytt innhold og nye tjenester fortløpende til kundene, sier John Sætre, leder for personmarkedet i Nordea.

Ny mobilbank er lansert i de andre nordiske landene, og er nøye testet ut i de andre markedene.
– Vi har fortløpende spurt om tilbakemeldinger fra kunder som har brukt mobilbanken vår og vi har tatt disse tilbakemeldingene på alvor. Vi har implementert tjenestener som kundene etterspør, sier Sætre.

Med den nye mobilbanken vil du ha banken i lomma, og du kan gjennomføre videomøte med en kunderådgiver i appen.  Det er enkelt å få full oversikt over hele økonomien og det blir enklere og raskere å løse banktjenester når man er på farten.

En annen nyhet er at du kan lage deg en personlig forside der du kan lage snarveier til de mest brukte tjenestene dine. Du kjøpe og selge fond, enkelt sperre kortene i mobilbanken midlertidig og permanent. Sperrer du permanent får du automatisk et nytt kort i posten. Det er mye enklere å betale faktura med fakturaskanner, og kundene kan enkelt måle CO2 avtrykket sitt gjennom en analyse av pengebruken din.

Mobilbanken vil gradvis bli rullet ut, når den nye mobilbanken blir tilgjengelig for deg, vil du motta en anmodning om å oppdatere appen. Hvis du har skrudd på automatiske oppdateringer i App Store eller Google.
– Banktjenester blir en fest å gjennomføre med den nye mobilbanken vår. Jeg har gledet meg til å vise frem denne for kundene våre, sier Sætre.

For mer informasjon:
Synne Ekrem, kommunikasjonssjef Nordea Norge, mobil 99 76 79 96

Nordea er en av de ti største totalbankene i Europa målt etter markedsverdi. Vi har rundt 11 millioner kunder, 30 000 medarbeidere og bankkontorer på 600 steder. Nordea-aksjen er notert på Nasdaq Stockholm, Nasdaq Helsinki og Nasdaq Copenhagen. Vi har bred ekspertise og tilbyr produkter, tjenester og løsninger innenfor bank, kapitalforvaltning og forsikring. I Nordea bygger vi relasjoner basert på tillit ved å engasjere oss i kundene og samfunnet vi opererer i.

www.nordea.com