Sorry...

This page does not exist in your language. You will be taken to a related page.

Stay on this page | Continue

Nordea avlyser den planlagte generalforsamlingen 25. mars 2020 og vil innkalle til nytt møte som planlegges 14. mai 2020

Børsmelding | 23-03-2020 12:00

Nordea Bank Abp – Børsmelding – Innkalling til generalforsamling

To ensure the safety and well-being of Nordea’s shareholders, employees and other stakeholders in light of the corona outbreak and the related restrictions imposed by the Finnish authorities, the Board of Directors of Nordea Bank Abp has decided to cancel the Annual General Meeting scheduled to be held on 25 March 2020.

Nordea intends to arrange the Annual General Meeting on 14 May 2020 following all recommendations and decisions by the Finnish authorities to ensure the safety of Nordea’s shareholders, employees and other stakeholders. A new notice to the Annual General Meeting will be published as soon as practically possible.

For mer informasjon:
Rodney Alfvén, leder av Investor Relations, +46 72 235 05 15
Christian Steffensen, kommunikasjonsdirektør, Nordea i Norge, +47 408 82 373

Informasjonen i denne børsmeldingen ble offentliggjort av kontaktpersonen over kl. 12.00 CET 23. mars 2020.

Vi bygger sterke og nære relasjoner gjennom vårt engasjement for kundene og samfunnet. Vi hjelper kundene våre med å nå mål og virkeliggjøre drømmer gjennom å tilby relevante finansielle løsninger. Vi er den ledende banken i Norden. Nordea-aksjen er notert på Nasdaq Helsinki, Nasdaq Copenhagen og Nasdaq Stockholm. Les mer om oss på nordea.com