Sorry...

This page does not exist in your language. You will be taken to a related page.

Stay on this page | Continue

Invitasjon til Nordeas kapitalmarkedsdag 2022

Pressemelding | 17-12-2021 11:00

Nordea inviterer investorer og analytikere til kapitalmarkedsdag 17. februar 2022.

På kapitalmarkedsdagen kommer ledelsen til å presentere Nordeas strategiske prioriteringer og økonomiske mål. Som tidligere annonsert planlegger Nordea å publisere sine nye økonomiske mål i forbindelse med publiseringen av resultatene for fjerde kvartal og året 2021 den 3. februar 2022. Nordeas forretningsområder vil også presentere sine strategiske planer på arrangementet. Presentasjonene vil bli etterfulgt av spørsmålsrunder.

Som følge av utviklingen i covid-19-pandemien vil formatet på arrangementet bli bekreftet i januar 2022. Nordea følger situasjonen tett, og hvis forholdene tillater det, blir kapitalmarkedsdagen arrangert i London i februar. Ellers vil arrangementet foregå digitalt.

Arrangementet kan følges som webcast, og presentasjonene vil bli lagt ut på www.nordea.com/ir. Et opptak vil være tilgjengelig etter arrangementet.

Informasjon om fullstendig program, formatet på arrangementet og webcast blir publisert nærmere arrangementsdagen.

For mer informasjon:

Matti Ahokas, Head of Investor Relations, +358 9 5300 8011
Group Communication, +358 10 416 8023 eller press [at] nordea.com

Nordea er en ledende nordisk totalbank. Vi hjelper kundene våre med å virkeliggjøre drømmer og ambisjoner – og det har vi gjort i 200 år. Vi vil utgjøre en forskjell for kundene våre og for lokalsamfunnene vi er til stede i, ved å være en solid og personlig finansiell partner. Nordea-aksjen er notert på Nasdaq Helsinki, Nasdaq Copenhagen og Nasdaq Stockholm. Les mer om oss på nordea.com.