Nordea presenterer resultat for 2. kvartal 2014 torsdag 17. juli 2014

Børsmelding | 03-07-2014 15:15

Rapporten vil bli offentliggjort rundt kl. 07.00 CET.

Pressekonferanse
Tid: 09.30 CET
Sted: Regeringsgatan 59, Stockholm

Konsernsjef Christian Clausen presenterer resultatene.
Presentasjonen, som holdes på engelsk, kan følges på www.nordea.com hvor du også finner presentasjonsmaterialet. Etter presentasjonen vil Torsten Hagen Jørgensen, Group CFO, og Ari Kaperi, Group CRO, svare på spørsmål. Denne delen kan følges som webcast.

Internasjonal telefonkonferanse for analytikere
Tid: 14.30 CET
For å delta ringer du +44 (0)20 3427 1906 og bekrefter med kode 8591825# senest ti minutter før start (14.20 CET).
Christian Clausen, konsernsjef, Torsten Hagen Jørgensen, Group CFO, Ari Kaperi, Group CRO, og Rodney Alfvén, leder av Investor Relations, deltar. Etter en kort presentasjon fra ledelsen følger en mer detaljert del med spørsmål og svar.
Et opptak av telefonkonferansen vil bli lagt ut på www.nordea.com etter konferansen.
Opptaket vil også være tilgjengelig på telefon +44 (0) 20 3427 0598 frem til 25. juli. Kode 8591825#

Presentasjon for analytikere i London 18. juli
Tid: 12.30 lokal tid
Sted: InterContinental London Park Lane, 1 Hamilton Place, Park Lane, London W1J 7QY

Christian Clausen, konsernsjef, Torsten Hagen Jørgensen, Group CFO, Ari Kaperi, Group CRO, Rodney Alfvén, leder av Investor Relations, Andreas Larsson, Senior IR Officer og Emma Nilsson, IR Officer, deltar. Presentasjonen med spørsmål og svar forventes å vare rundt én time. Det vil bli servert lunsj.
For å delta, vennligst kontakt: Claire Deane i UBS Investment Bank på e-post: Claire.Deane [at] ubs.com (Claire[dot]Deane[at]ubs[dot]com)

Rapport på engelsk og svensk
Kvartalsrapporten publiseres kun på engelsk og svensk. Pressemeldingen med et sammendrag av resultatene publiseres på dansk, engelsk, finsk, norsk og svensk.

For mer informasjon:
Rodney Alfvén, leder av Investor Relations, +46 8 614 7880