Beklager...

Siden findes desværre ikke på dansk

Bliv på siden | Fortsæt til en relateret side på dansk

Uppdatering: Nordea presenterar resultatet för andra kvartalet 2018 torsdagen den 19 juli 2018

Pressmeddelande | 2018-07-12 10:45

- Ny tid för presentationen för analytiker och investerare i London den 20 juli

Delårsrapporten publiceras cirka kl 07.00.

Presskonferens
Tid: 09.00. Registreringen öppnar kl 08:30.
Av säkerhetsskäl måste giltigt id-kort uppvisas.

Plats: Smålandsgatan 17, Stockholm

Vd och koncernchef Casper von Koskull presenterar resultatet.
Presentationen hålls på engelska och kan följas i realtid (direktlänk). Presentationsmaterialet läggs även ut på www.nordea.com/ir.

För att delta i presskonferensen, vänligen kontakta Afroditi Kellberg hos Nordea, mejladress afroditi.kellberg [at] nordea.com (afroditi[dot]kellberg[at]nordea[dot]com)

För att följa presskonferensen (som börjar kl 09.00) och delta i den efterföljande frågestunden (som börjar cirka kl 09.30), med Christopher Rees, Group CFO, och Rodney Alfvén, chef för Investor Relations, vänligen ring +44(0)330 336 9411 eller 08 5065 3942, eller +358(0)9 7479 0404, kod 3698162, senast kl 08.50 CET.

Efter telefonkonferensen läggs en indexerad uppspelning ut här. Det går också att höra en uppspelning fram till den 26 juli på tel +44(0)207 660 0134 eller 08 5199 3077, eller +358(0)9 8171 0562, kod 3698162.

Presentation för analytiker och investerare i London den 20 juli
Tid: 12.30 lokal tid
Plats: Nordeas kontor, 5 Aldermanbury Square, London, EC2V 7AZ

Casper von Koskull, vd och koncernchef, Christopher Rees, Group CFO, Rodney Alfvén, chef för Investor Relations, och Pawel Wyszynski, Senior IR Officer, deltar. Presentationen, inklusive frågestund, väntas vara cirka en timme.

För att delta, kontakta Ruby Megran hos Nordea, mejladress: ruby.megran [at] nordea.com (ruby[dot]megran[at]nordea[dot]com)

Rapporten publiceras i sin helhet på engelska och svenska. Ett pressmeddelande med ett sammandrag av resultatet publiceras på engelska, svenska, danska, finska och norska.

Rodney Alfvén, chef för Investor Relations, tel 072 235 0515
Afroditi Kellberg, presschef Sverige, tel 073 350 5599