Sorry...

This page does not exist in your language. You will be taken to a related page.

Stay on this page | Continue

Nordea presenterar rapporten för fjärde kvartalet och helåret 2019 torsdagen den 6 februari 2020

Pressmeddelande | 2020-01-27 09:00

Rapporten publiceras cirka kl. 07.30 EET (06.30 CET)

Webbsändning
Tid: 09.00 EET (08.00 CET). Vd och koncernchef Frank Vang-Jensen presenterar resultatet, följt av en frågestund för investerare och analytiker med Frank Vang-Jensen Christopher Rees, Group CFO och Rodney Afvén, chef för investerarrelationer.

För att följa webbsändningen, vänligen använd länken till webbsändningen eller ring ett av följande nummer: +44 333 300 0804, +46 8 566 426 51, +358 9 817 103 10, +45 354 455 77, bekräftelsekod 36979669# senast kl. 08.50 EET.

Efter konferenssamtalet läggs en indexerad uppspelning ut här. Det går också att höra en uppspelning fram till den 20 februari 2020, genom att ringa något av följande nummer: +44 333 300 0819, +46 8 519 993 85, +358 9 817 105 15, +45 823 331 90, bekräftelsekod 301307609#.

Presentation för analytiker och investerare i London den 11 februari

Tid: 08.00 lokal tid
Plats: Citigroup, Stirling Square, 5-7 Carlton Gardens, vån 3, London SW1Y 5AD

Frank Vang-Jensen, vd och koncernchef, och Rodney Alfvén, chef för investerarrelationer, deltar. Presentationen, inklusive frågestund, väntas pågå cirka en timme.

För att delta, kontakta Annelies Granegger hos Citibank, mejladress: annelies.granegger [at] citi.com (annelies[dot]granegger[at]citi[dot]com)

Rapporten publiceras i sin helhet på engelska och svenska. Ett börsmeddelande med ett sammandrag av resultatet publiceras på engelska, svenska, danska, finska och norska.

Rodney Alfvén, chef för investerarrelationer, tel. +46 722 350 515
Afroditi Kellberg, chef för extern kommunikation Sverige, tel. +46 733 505 599

Vi bygger starka och nära relationer genom vårt engagemang för våra kunder och samhället. När människor strävar efter att nå sina mål och förverkliga sina drömmar vill vi finnas där för att erbjuda relevanta finansiella lösningar. Vi är den ledande banken i Norden. Nordeaaktien är noterad på börserna Nasdaq Helsingfors, Nasdaq Köpenhamn och Nasdaq Stockholm. Läs mer om oss på nordea.com.