Beklager...

Denne siden findes ikke på norsk

Bli værende på denne siden | Fortsett til en lignende side på norsk
mountain scenery

Nordea anordnar virtuell kapitalmarknadsdag den 17 februari

Pressmeddelande | 2022-01-20 10:30

Nordea bjuder in investerare och analytiker till en virtuell kapitalmarknadsdag den 17 februari 2022 kl. 11.00 CET.

Under dagen kommer ledningen att presentera Nordeas strategiska prioriteringar och finansiella mål. Som tidigare meddelats planerar Nordea att publicera sina nya finansiella mål i samband med resultatet för fjärde kvartalet och helåret 2021 den 3 februari 2022. Även Nordeas affärsområden kommer att presentera sina strategiska planer under kapitalmarknadsdagen. Presentationerna följs av frågestunder.

nordea.com/cmd (på engelska) finns den fullständiga dagordningen och möjlighet att anmäla sig till evenemanget.

Under frågestunderna kan analytiker och investerare ställa frågor, antingen via videosamtal i Teams, konferenssamtal eller i webbsändningens chatt. Vänligen ange i anmälningsformuläret om du vill ställa frågor via videosamtal i Teams. Information om konferenssamtalet finns på anmälningssidan.

Den inspelade webbsändningen och presentationerna publiceras efter evenemanget på nordea.com/cmd (på engelska).

Matti Ahokas, chef för investerarrelationer, +358 9 5300 8011
Group Communication, +358 10 416 8023 eller press [at] nordea.com